Pages

bandit -facebook banner-468 x 60px
Custom Search

Sunday, November 29, 2009

bandit and pepatun anniversary

Bandit dan Pepatun Anniversary adalah hari ulang tahun bagi ahli-ahli Bandit dan ahli Pepatun. Majlis ini akan di adakan di 1 Cafe, Jalan Tunku Abdul Rahman (Jalan TAR) pada 12 Disember 2009 bersamaan hari ahad dan berlangsung bermula dari dari jam 12 pm hinggalah majlis ini tamat.

Majlis Bandit dan Pepatun Anniversary ini julung pertama kalinya diadakan untuk meraikan setahun Bandit dan Pepatun telah beroperasi dari tidak dikenali ramai sehingga dikenali ramai dan dari kecik sehinggalah telah menjadi 1 keluarga yang besar. Bagi pihak Bandit 12 Disember 2009 ini adalah tarikh keramat dimana pada tarikh ini barulah permulaan sebenar Bandit dan Bandit akan bergerak dengan lebih pantas berbanding sebelum ini.

Apa itu Pepatun? Pepatun adalah kumpulan Art yang diketuai oleh ReX dan dianggotai oleh Kay iaitu pelajar dari UiTM Shah Alam dalam bidang seni rekabentuk. Mereka (pepatun) banyak membuat merchandises atau goodies seperti doll, key chain dan printing baju. Pepatun telah banyak menyertai event-event yang berkaitan dengan Art semenjak setahun ini dan mereka selalu bersama Rantai Art pada sebelum ini dan baru-baru ini Pepatun baru sahaja menyertai Bandit.

Event Bandit & Pepatun Anniversary

Pada Bandit & Pepatun Anniversary ini, kami mengadakan banyak aktiviti yang menarik untuk para hadirin yang datang dan antaranya ialah :

1. Band Performance - Persembahan dari band tempatan kita.
2. Competition - Pertandingan penyertaan siapa yang paling ramai (crowd)
3. Shuffle - Persembahan Suffle dari geng Suffle yang dijemput khas oleh Bandit
4. Dj Battle - Persembahan Dj yang akan memeriahkan lagi majlis
5. Lucky Draw - Hadiah menarik yang disponsor untuk mereka yang bertuah
6. Art Gallery - Galeri Art (booth) untuk mereka yang minat dengan seni reka bentuk
7. dan banyak lagi

Flyers Bandit & Pepatun Anniversary




ingin tahu lebih lanjut mengenai Bandit & Pepatun Anniversary ini sila klik pada link dibawah.

Klik Sini Laju2... Hiak!

No comments: